بزرگ مرد کوچولوی من

پدران مهربان روزتان مبارک

1391/3/14 20:33
نویسنده : مونا
868 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه میلاد با سعادت مولود کعبه حضرت علی ع را به همه اعضای خانواده خودم و دوستان گلم تبریک عرض میکنم وامیدوارم همه پدرها همیشه سلامت و سربلند باشند...بخصوص پدر مهربون خودم........

چند کلمه با پدرم..............

ای مهربان ترین پدر عزیزم..ای زحمتکش ترین مرد عالم......پدرجان دوستت دارم...........هیف که برخی مواقع نمیشود تمام کلمات را به زبان اورد وخود را دراغوش پدر رها کرد و با تمام وجود اورابویید و باتمام احساسات گریه کرد...........به او گفت که چقدررررررررررررر دوستش دارو....دستهای گرم اوراببوسد وبگوید که این دستها چقدر پیر شده ولی همان دستهای گرم ومهربان سالهای دور است...دستهای که دستان کوچکم را میفشرد و برایم محکم تر از هر کوهی تکیه گاه بود..............هیف که نمیشود گفت صورت مهربانش همهن است ولی که چقدر چهره اش شکسته شده..صدایش همان ابهت همیشگی را دارد....ولی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

افسوس که روزها چقدر زود طی میشوند وما هنوز این گذر سریع را خوب احساس نمیکنیم..............ارزویم در دنیا بابا جون فقط اینه که هیچ وقت هیچ وقت نبینم مریضی و پیر شدی.........دوست دارم خودم مریض باشم و ولی تو همیشه محکم و استوار پشتم باشی.........عاشقتم بابا جون....دختر تهتاغاریت....مونا

در وهله دوم این روز رو به همسرم تبریک میگم و امیدارم همیشه موفق وموید باشه....دوستت دارم همسرم......

در اینجا چند تا جمله میزارم که واقعا ازشون خوشم اومده..........ایشالله شماهم خوشتون بیاد

۱ – تنها زمانی که بزرگ شوید و از او دور شوید ( زمانی که با خانه پدری وداع کرده و به خانه خودتان می روید ) تنها در این زمان است که پی به بزرگی وی خواهید برد و بزرگی اش را کاملاً ارج خواهید گذارد .
۲ – پدر شما هرگز بی صبری نمی کند ، شک نمی کند شکایت نمی کند و در عوض همواره امیدوار است ، کار می کند و با خوشحالی منتظر می ماند.

 

3 – پدرها وانمود می کنند هدیه ای که شما برای آنها تهیه کرده اید و بیش از همه دوست دارید، بهترین هدیه دنیاست و همواره لبخند بر لب دارند.

۴ – هر چه بزرگتر می شوم به نظرم رنجهای پدرم بیشتر می شود .

 

5 – پدر دوست دارم اوقاتم را متبرک به حضور شما گردانم .

 

6 – تاثیر حضور یک پدر بیشتر از صد مدیر مدرسه است .
۷ – واژه پدر نام دیگر عشق است .
۸ – برای گوشهای من هیچ موسیقی خوشایندتر از موسیقی واژه پدر نیست.
۹ – به نظر من در دوران کودکی هیچ نیازی به اندازه نیاز به حمایت پدر قدرت اهمیت ندارد .
۱۰ – او نقشی به نام نقش پدری را اتخاذ کرد تا فرزندش افسانه ای بی نهایت مهم به نام ” حامی ” داشته باشد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سانای
4 تیر 91 9:02