بزرگ مرد کوچولوی من

بعد مدتها دوباره برگشتیم..............

1393/8/26 19:26
نویسنده : مونا
912 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب دوستان وبلاگ اروم وخلوته خودمون.........وبلگگی ک گرچه خلوته پرچه زیاد اپ نمیشه ولی فراموش هم نمیشه ........و صندوقچه ای از غمها و شادی ها برای منو وپسرمه ...........علی من دیگه مردی شده برا خودش بزرگ شده شده بزرگ مرد کوچک برا خودش .....امادگی میره .....یک نواموز بسیار مرتب وباهوشه ......داره خوندن یاد میگیره .....دیگه کارم سخت یا اسون میشه نمیدونم ولی قدمهای اولو برای خوندن وبلاگش داره برمیداره ........داره بزرگ میشه اجنماعی  میشه ..............ازالان دلم تنگ شده برا بچگی هاش برا شیطنت هاش .......برا ادا های کودکی وای بخواد واقعا مرد بشه چقدر قراره دلم تنگ بشه؟؟؟؟؟؟

زمان خیلی تند میگزره .....گاهی باور نمیکنم علی رو خدا ب ما داده ..علی رو من بدنیا اوردم...فکر میکنم علی از اول با ما با من بوده وجزوی از منه.............خدایا همه بچه ها رو برا گدرومادرشون حفظ کن علی مارو هم همچنین.......چند تا دلنوشته میزارم تا شاید جبران مافات کنم برا غیبت صغری ک داشتم....خخخخخخخ

واقعا نمی دانم که با چه بیانی زیبایی عشق تو را بسرایم.



تمام غم های من با لبخندی که بر لبهای شیرینت نقش می بندد از بین می رود.



تمام شیرینی زندگی ام با کوچکترین غمی که بر چهره تو می نشیند محو می شود.



عشق من لحظه ای نیست که در یاد تو و غرق در خیالت نباشم

 در ضمن ب تمام هموطنان عزیزم و خانواده محترم اقای پاشایی  این غم بزرگ ازدست دادن هنرمند عزیزمون رو تسلیت عرض میبکنم وبا اجازه خانواده محترمشون اهنگ جاده یکطرفه رو روی وبلاگ گداشتم......خدا صبرتون بده عزیزان........

پسندها (1)

نظرات (1)

ساسان اس ام اس
2 آذر 93 16:04
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان