بزرگ مرد کوچولوی من

من زندگی ودنیا رو اینطوری تعبیر کردم...شما چطور؟؟؟؟؟؟

1392/3/19 20:59
نویسنده : مونا
1,009 بازدید
اشتراک گذاری

تو این مدت که غرق مساله ای بودم و خوشحالم که به خودم اومدم و فهمیدم چقدر خدا بهم نعمت داده و چقدر خوشبخت بودم و خبر نداشتم وهمیشه در حال ناشکری بودم اینو فهمیدم که دنیا جاده ای ست این شکلی

همیشه وقتی تو اوجی یهو میری تو ی گودی وبرعکس تو بدترین حالت که فکر میکنی الانه غرق بشی خدا دستتو میگیره و میکشه بالا بالاهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خدای من بمان

ا دیدگانی تار ... می نویسم ... برای تو و برای دل !

 

دل !....این دل تنگ و تنها ... امروز تنهاتر از هر زمان دیگری هستم.....

تو هستی ! .... در تار و پود لحظاتم.... اما ...

اما.....سهم من از این دنیای رنگی همیشه تنهایی بوده ....

چشمانم را از من مگیر...بگذار تا جان دارم برای تو بنویسم... برای تو و از تو ! ....تویی که مهربانترینی...

خدایا !..........دریاب حال مرا که....از وصف حالم عاجزم....و خسته....

دریاب مرا ! این بنده ی سراسر بغض و حسرت را....

صبر !....صبر را به من هدیه کن !

خدایا !...بگذار دست یابم به هر آنچه که دلم با او آرام میگیرد ...و مگذار ! تو را قسم به خداییت مگذار گناه کنم....

خدایا ! مواظبم باش ! مواظب این روح بی قرار و تنهایم باش !

خدای مهربانم ای بی کران نازنین !...عاشقم بر تو و هر آنچه که به من هدیه می کنی !

بهترین ها را به قلب بی قرار و تنهایم هدیه کن ...ای قدرتمند بی نهایت کریم.

دوستت دارم ای مهربان ...تو را سپاس برای همه ی رحمت هایت ...

با من بمان....خدا....با من که تنها تو نگهدار منی ! به تو و محبت و مهر و هدایتت نیازی مبرم و عمیق دارم

میدونی علی جونم......بارها خواستم خداروبهت نشون بدم بازم برات از خدا مینویسم که هر چی داریم ونداریم از خداست...اگه روزی زبونم لال تو جایی گیر کردی خدا رو فراموش نکن........اینو نه تنها به پسرم میگم بلکه به همه خواننده هایی میگم که به بن بست میرسن و خدارو فراموش میکنن..خدا عشق است......

 

خدا آنجا نیست ...

 

به دنبالش نگرد.

 

خدا در نگاه منتظر کسی است که به دنبال خبری از توست.

 

در قلبی است که برای تو می تپد ...

 

خدا در لبخندی است که با نگاه مهربان تو جانی دوباره می گیرد ...

 

خدا آنجاست ...

 

خدا در خانه ای است که تنهایی در آنجا نیست ، در جمع عزیز ترین هایت است ...

 

خدا در دستی است که به یاری می گیری ...

 

در قلبی است که شاد می کنی ...

 

در لبخندی است که به لب می نشانی ...

 

خدا در دیر و بتکده و مسجد نیست ...

 

لا به لای کتاب های کهنه نیست...

 

این قدر نگرد!

 

گشتنت زمانی است که هدر می دهی ...

 

زمانی که می تواند بهترین ثانیه ها باشد

 

پسندها (1)

نظرات (0)