بزرگ مرد کوچولوی من

نردبانی ب اسمان

1392/3/19 21:06
نویسنده : مونا
1,006 بازدید
اشتراک گذاری

این مطالب رو حتما بخونید به دردتون میخوره..ماها همیشه دنبال یه چیزایی هستیم که خوشحالمون کنه ولی من به این نتیجه رسیدم چیزی جز خدا وارتباط با اون بهم ارامش نمیده...........وتنها کسی که تو بدترین لحظات دقت کنید بدترین لحظات که حتی نمیشه مشکل وبازگو کرد چه برسه حل کرد خداست که بهترین و تنهاترین یار وهمدمه......امیدوارم هیچ وقت غم نبینید

خلوتی با خالق

هميشه اشک اونايي که به فکرمون هستن رو در مياريم..
و هميشه واسه کسايي که به فکرمون نيستن اشک ميريزيم..
هميشه به کسايي که اصلا به يادمون نيستن فکر ميکنيم..
و هميشه کسايي که اصلا فکرشم نميکنيم به يادمونن

 

امشب از اعماق وجودم، با تو به گفت وگو می نشینم،
به خاطر تمام الطاف و نعمت هایی که به من دادی، تو را سپاس می گویم.
و از تو می خواهم که مرا یاری کنی تا تمام صفات خوب و زیبا را در وجودم شکوفا کنم.
معبودا! تقدیر مرا آنگونه که صلاح من در آن است برایم رقم بزن. شاید من در انتخاب راه اشتباه کرده باشم،
از تو می خواهم که راه درست را به من نشان دهی، راهی که مرا به تو برساند


پدر داشت روزنامه می خواند پسر که حوصله اش سر رفته بود پیش پدرش رفت و
گفت : پدر بیا بازی کنیم پدر که بی حوصله بود چند تکه از روزنامه که عکس نقشه دنیا
بود تکه تکه کرد و به پسرش داد و گفت برو درستش کن . پسر هم رفت و بعد از مدتی عکس را به پدرش داد.
پدر دید پسرش نقشه جهان رو کاملاً درست جمع کرده از او پرسید که نقشه جهان رو از کجا یاد گرفتی؟
پسر گفت : من عکس اون آدم پشت صفحه رو درست کردم . وقتی آدمها درست بشن دنیا هم درست میشه


روزهایی هست که دلت پرنده می خواهد
که بیاید و نرم برشانه ات بنشیند وآرام بخوابد.
توروز را بخواه ...پرنده حتما می آید
و نرم برشانه ات می نشیند وآرام می خوابد
توفقط روزرا بخواه!

اعتماد به خداوند در مورد روياهاي خود ؛ يك روش براي خوشحال كردن اوست

او به شما اجازه نخواهد داد كه اميد وروحيه خود را از دست بدهيد

و همانطور كه توانائي او را در انجام كارها مي بينيد ؛ اميد شما نيز زنده خواهد شد

خداوند منتظر شماست كه روياها و آرزوهاي خود را به او بگوييد

پسندها (1)

نظرات (2)

shayanjooni
21 بهمن 92 8:37
تولدت مبارک
الناز
15 خرداد 93 19:58
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! --------