بزرگ مرد کوچولوی من

درد دلی با دوستان..................

1391/3/14 20:26
نویسنده : مونا
473 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم............من واقعا ایندفعه در اپلود نکردن رکورد رو شکستم..به خدا سرم خیلی شلوغه...از یک طرف پسرم خیلی شلوغ و بازیگوش شده از طرفی دیگه سرگرم مهمونی و خونه داری و هزار ویک کار دیگه هستم ک درکل باید بگم تنبلی میکنم...ههههههههههههه

دوستان گلم لطف میکنن و به وبلاگ پسری سر میزنن و ازم گلایه کرده بودن ک چرا عکس تولد علی و خاطرات کربلا رو براتون نزاشتم ؟؟درباره عکسها باید بگم فعلا شزرمنده هستم چون همسرم مخالف عکس گذاشتن هستش(چیکار کنیم مرده و حرفش دیگهههههههههه)درمورد خاطرات کربلا هم حتما سر فرصت براتون میزارم..چشم.................دیگه این که واقعا اینقدر سرگرم زندگی شدم که اکثرا وقت کم میارم.......کوتاهی منو که شامل سر نزدن به وبلگتون وکمتر سر زدن به وبلاگ علی رو عفو بفرمایید...........دوستتون داریم..بووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا مامان صبا
20 خرداد 91 0:56
الهی لبت خندون ودلت شاد باشه عسل خاله