بزرگ مرد کوچولوی من

ما دوبااااااااااااااااااره دعوت شدیم هااااااااااااااااااااااا

1390/8/3 12:31
نویسنده : مونا
449 بازدید
اشتراک گذاری

سلا..م........امروز سه شنبه سوم ابان هستش..................قراره ایشالله فردا بریم مشهد..پابوس امام رضااااااااااااااا.......میدونید پاقدم پسرم خیلی خوب بوده........اخه از سال ٨٧ ٤ بار عازم مشهد شدیم با علی کوچولو....این دفعه هم پنجمین باره ایشالله.................

اماااااااااااااام رضاااااااااااا

امام مهربانم اونقدر دوستت دارم که فقط خدااااااااااا میدونه......اونقدر توسط شما از خدا حاجت گرفتم که خدا میدونه..امام من سلامتی علی رو از شما خواستم و خدا عطاااااااااااا کرده....همیشه وقتی وارد مشهد میشیم و اروم اروم به فلکه اب میرسیم و از تو تاکسی حرم زیبای طلائت ظاهر میشه یه ارامش عجیبی تموم وجودم رو سیراب میکنه.........دیگه تو ملک تو غم و درد معنایی نداره..........به خدا همیشه احساس میکنم تو بهشتم...................خیلی خوشحالم که دوباره داریم میاییم به زیارتت اقا جون...........بخصوص که جمعه وفات جگر گوشه ات امام جواده......الهی قربون اون قلب مهربونت برم..که هیچ مهمونت رو ناامید برنمیگردونی............

امام رضااااااااااااااااااااا عاشق اون گنبد طلات هستم که مثل نگین همه فرشته ها دورش جمع شدن.....دوست دارم اون سقا خونه طلائئت رو که همه مهموناتو سیرااااااااااااااب میکنی...دوست دارم حیاط ایوون طلاتو....که همه عاشقاتو اونجا جمع میکنی............خلاصه  عاشقتم اقا جون........

اقا جون اونقدر که الان خوشحالیم برا اومدن به زیارتت ..از الان دلم گرفته برا وداع..برا اومدن و جداااااااااا شدن..ولی میدونم دوباره خیلی زود صدامون میکنی.............درستههههههه؟؟؟؟

به مناسیت وفات امام جواد این اشعار شهادت رو تقدیم میکنم ب شما دوستای گلم..البته با پوزش از دل سوخته امام مهربونم امام رضاااااااااااااا ع............

کفتر قلبم زده پر سوی قبرت یا جواد

 

به مناسبت شهادت امام جواد(ع)

کفتر قلبم زده پر سوی قبرت یا جواد

بر مشامم می رسد از بوی قبرت یا جواد

کاش من آیم ببوسم آن ضریح پاک تو

کاش شمعی من گذارم روی قبرت یا جواد

آهوی قلبم به عشق تیر عشقت می دود

صید کن با تیر خویش آهوی قبرت یا جواد

کاسه ی چشم مرا کن جوی عشق و عاشقی

پر بکن از اشک عشق این جوی قبرت یا جواد

بِین حجره ناله می کردی که می سوزد جگر

این کلامت شد برون از توی قبرت یا جواد

سروده : جعفرابوالفتحی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مرضی و آرین
4 آبان 90 3:00
دوست گلم زیارتتون قبول ...برای ما هم دعا کنید.درضمن با اجازتون وبلاگتون را لینک کردم.خوشحال میشم به وبلاگ ماهم سربزنید
مامان مرضی و آرین
4 آبان 90 3:04
دوست گلم زیارتتون قبول.برای ما هم دعا کنید.بااجازه وبلاگتون رو لینک کردم.خوشحال میشم به وبلاگ ماهم سربزنید
مامان طاها
4 آبان 90 12:16
التماس دعا ما رو هم از دعایه خیرتون فراموش نکنین.
مامان مرضی و آرین
7 آبان 90 5:01
ممنون دوست گلم شما لطف داری.ماشااله پسر شماهم نازه.خدا برات نگهش داره.راستی از نوشته هات متوجه شدم با هم همشهری هستیم(یاشاسین آذربایجان)
مامان سانای
7 آبان 90 10:31
التماس دعا
مامان امیرحسین
11 آبان 90 10:51
انشاءاله که علی اصغرت زیرسایه پدرومادر و ائمه به سلامتی بزرگ شه ... پیشاپیش زیارتتون قبول التماس دعا