بزرگ مرد کوچولوی من

کودکم روزت مبااااااااااااااااااااااااااااااارک..................

1390/7/17 23:34
نویسنده : مونا
605 بازدید
اشتراک گذاری

میلاد امام رضااااااااااااااااااااو روز کودک مبارک..................

پسرم.........این سومین روز کودک هست که در کنارمی و برایت تبریک میگم................دوست دارم بزرگ بشی و روزی برسه که روز پدر رو بهت تبریک بگم نازنینم..............امروز روز میلاد امام رضا ع هم ههستش.....امام مهربونی که من عاشقشم.......هر موقع دلم تنگ بشه......هر موقع وضع روحیم خراب باشه به حرمش پناه میبرم.............یه خبر خوشم برات دارم....سورپرایززززززززززز......قراره هفته اول ابان بریم مشهد....هورااااااااااا..این سومین سفرت به مشهد هستش..........فعلا خوابم میاد برم بخوابم میام دوباره برات مینویسم....بای وبوس

اینم عکس وقتی کوچولو بودی حرم امام رضاااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شیرین
18 مهر 90 14:40
سلام عزیزم...ممنون که به ما سر زدی... روزت مبارک گل پسر. بوووووووووووووووووووس
نگين
28 مهر 90 13:56
سلام دوست خوبم ميخواستم فقط سلام و عرض ادبي كرده باشم . اميدوارم كه هميشه خوشحال شاداب سرحال و سلامت باشين
مامان کوچولو
28 مهر 90 18:27
سلاااااااااااااااااااااااام ....عکس علی نیستش ها... راستی چند تا عکس جدید بزار از پسملمون....