بزرگ مرد کوچولوی من

بدون عنوان

1390/2/4 17:47
نویسنده : مونا
272 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

روزهای بهاری وزیبای سال جدید...............................

      پسر گلم علی جون این فصل بهار سومین فصل بهاره که تو مرد کوچولوی من به خونواده ما اضافی شدی.............این روزها هوای شهرمون خیلی ابری هستش..وبارونهای بسیار زیبایی میباره.......وتو گل پسرم هم همچنان خیلی خوب با پوشک بای بای کردی و برا خودت اقایی شدی.........      

niniweblog.com

           

این روزا سر بابات خیلی شلوغههههههههههههه.......مشغول ساختن خونه جدیدمونه که تا عید تموم بشه وبه امید خدا اسباب کشی کنیم.............................

niniweblog.com

برنامه این هفته......

قراره ۵شنبه اگه خدا بخواد با فامیل شوشو بریم باغ دوست خانوادگیمون.........ولی من تصمیم دارم شما رو با خودم نبرم.......تا کمی از دست جنابعالی استراحت کنم...............

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

sahel
4 اردیبهشت 90 18:27
عزیزم وبلاگ قشنگی داری خدا علی کوچولو رو براتون حفظ کنه