بزرگ مرد کوچولوی من

دیگه واقعا سال تموم شد!!!!!!!!!!!!!!!!!

1389/12/29 16:53
نویسنده : مونا
347 بازدید
اشتراک گذاری

واماااااااااااااااا امروز...........

امروز که اخرین روز ساله واقعا علی جون شما هم سنگ تموم گذاشتی....هر کاری کردم نخوابیدی.......حالا هم روی تختت داری شیطونی میکنی......

امروزکه از خواب بیدار شدیم بابا برا صبحونه اومده بود خونه...بعد مدتها با هم صبحونه خوردیم....وبعدخونه رو جمع و جور کردیم ونهار رو اماده کردیم و باهم رفتیمبرا هفت سینمون شمع بخریم و خریدهای موند رو انجام بدیم....ساعت ۲ هم نهار خوردیم و هر کاری کردم جنابعالی نخوابیدییییییییییییی....

الان هم بدجوری دلم گرفته میخوام سرم رو گرم کاری کنم ولی نمیدونم چه کاری.....به گمونم این اخرین نوشته من تو سال۸۹ باشه.......ولی نه!!!!!!!!!!!!!!!اگه تونستم شب قبل سال تحویل میام و وبلاگت رو اپ میکنم...چون تا دو سه روز نمیتونم بیام.......فعلا بای و بوووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان
1 فروردین 90 23:32
نوروز 90 مبارک