بزرگ مرد کوچولوی من

برنامه اخر این هفته علی اقااااااااااااااااا

1390/2/22 12:54
نویسنده : مونا
282 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 5شنبه هستش وطبق معمول میریم خونه انااااااااااااااااااا..........................

niniweblog.com

.منم که عاشق خونه بابایی و انایی................میدوم میرم با دخمل خاله هام بهاره و کلاله(عزاله)تو حیاط تاب بازی میکنم.................

niniweblog.com

....میدونید اخه من عاشق دخمل خاله هام هستم بخصوص بهاره

niniweblog.com

..اخه اونم 5 سال داره سنش به من میخوره...........باید راجبش فکر کنم برا اینده کیس خیلی خوبیه!!!!!!اخه خوشمله

niniweblog.com

تا شب بدو بدو و سر صدا...............شبم باید برگردیم خونه..........گریهههههههههههه

niniweblog.com

خونه انا حرف حرف منهههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!اخه من فعلا نوه اخری هستم............

فررررررررررررررررررررردا هم میرم خونه مامان جون.......................هورااااااااااااااااااااااااا.............

niniweblog.com

وای نمیدونید چقدر دوسم دارن..........هر کاری کنم میگن کاریش نداشته باشید اخه اون پسمل یوسفه....................خلاصه همه جا اوضاع به نفع منه................................مهمونای وبلاگم دوستتون دارم...........فقط نظر یادتون نره هاااااااااااااااااااااااااااا...........

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هلن
28 اردیبهشت 90 0:09
قشنگه دستت درد نکنه مبارک گل پسرت باشهhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(27).gif