بزرگ مرد کوچولوی من

مبارک مبارک گل پسرم تولدت مباررررررررررررررررررک......

1390/11/28 18:08
نویسنده : مونا
877 بازدید
اشتراک گذاری

 

1179633830_www-animaatjes-nl.gif

در ستاره بارانِ میلادت
میان احساس من
تا حضور تو
حُبابی است از جنس هیچ
از دستان من
تا لمس نگاه تو
آسمانی است به بلندای عشق
جشن میلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
که تنها برای “ما” آبیست

 

 2014.gif

 

 

 

x6.gif

علی جونم ایشالله ١٢٠ ساله بشی....مرد بشی...داماد بشی...ایشاللههه

verjaardag101.gif

خاطراااااااااات تولد سال ٩٠

سلام گل پسرم و خاننده های وبلاگ علی اصغرم........با پوزش فراوان به خاطر دیراپ کردن وبلاک علی ....بخصوص موضوع تولدش.....

niniweblog.com

درست از یه هفته مونده به تولد علی در حال اماده شدن برا تولدش بودیم....یه هفته قبل کارتهای دعوتش رو پخش کردیم و منم خدا خدا میکردم که علی مریض نشه و برنامه ها بهم نریزه............

niniweblog.com

بابا یوسف علی هم تو این شلوغی هوس عوض کردن لوازم اشپزخونه رو کرده بود وخلاصه از یخجال گرفته تا ماشین لباسشویی و .....رو عوض کردیم و من چی کشیدم بماند.

niniweblog.com

..تموم اشپزخونه رو با لوازم داخل کابینتها رو شستم و تمیز کردم و هزار تا کار دیگههههههههههههه....خلاصه تولد علی که جمعه بود...مهمونها برای صرف نهار و کیک وعصرونه دعوت بودن......تا ٥شنبه همه کارای خونه تموم شد و دسرهاهم اماده بودن........مونده بود پیش غذاها و غذا و مرباها و.......از ٥شنبه هم افتادن به پخت و پز و اشپزی.....................خلاصهههههههه

جمعه صبح از ساعت ٧ بیدار بودم و سالاد و غذا ها رو اماد ه میکردم.........البه اول قرار بود مهمونها رو نهار ببریم رستوران....ولی بعدا بنا به دلایلی من قبول نکردم و گفتم پس کدبانوگری من کی قراره به نمایش گذاشته بشه؟؟؟؟؟هههههههههههههههههه

niniweblog.com

ولی کباب رو بیرون سفارش دادیم......منم برا پیش غذا کوکوی لوبیا....با مافن سوسیس و پ

یراشکی گوشت و دسر زله با بستنی توت فرنگی و چند نوع مربا وسالاد و سوپ خامه ای تدارک دیده بودم..تقریبا ٥٠ نفر برا نهار مهمون داشتیم........عصر هم یه ٢٠ نفری اضافی شدن برا عصرونه......برا عصرونه هم ساندویچ و شیرینی و نوشابه و کیک ومیوه و اجیل.................................

شب ٥ شنبه بابا یوسف کلی بادکنک و زرهای خوشگل سالن رو تزیین کرد.............جمعه از ساعت ١١ یواش یواش مهمونهامون اومدن و دیگه خونه شلوغ شد و خداروشکر منم کاملااااااااا  اماده  بودم.....سر ساعت ٢نهارو کشیدیم........جاتون خالی بخور بخور تا ٣ ادامه داشت..................بعدضرفها رو جمع کردیم و اماده شدیم تامهمونهای عصرمون هم بیان و تولد رو شروووووووووع کنیم........

niniweblog.com

بلخره عصر ساعت ٧ تولد تموم شد و مهمونها همگی رفتن.......ویک عالمه کادوهای خوشگل برا علی و مامان علی(خودم)جمع شد ومن موندم و دوباره یک عالمه کار و ظرف و بریز بپااااااااااااش.......

niniweblog.com

من و علی که از خستگی داشتیم بیهوش میشدیم..........شب ساعت ٩ خوابیدیم.....دی

niniweblog.com

شنبه صبح با یه کارگر تونستم خونه رو جمع و جور کنممممممممممم......هنوزم تا چندروز قبل نتونسته بودم خستگی درکنم و بیام وبلاگ علی رو اپ کنم..........همه دعکسها تو دوربینه و باید فرصت کنم بریزم تو کامی و بزارم وبلااااااااااااااگ...که فکر کنم یه سالی طول بکشه..هههههههههههههههههههههههه

niniweblog.com

خبرررررررررررررررررررر دوم

بلخره بعد از مدتها انتظار اگه خدا بخاد قراره هفته اینده راهی کربلا بشیم........ولی متاسفانه نمیتونم علی رو با خودم ببرم.........به خاطر ناامنی و مریضی وسردی هوا...قراره علی پیش مامانم بمونه.......از الان خیلی دپرس هستم و نمیدونم چطوری قراره از علی جدا بشم........

niniweblog.com

از طرفی هم دل تو دلم نیست که قراره کربلا رو ببینم.......اگه دیگه نتونستم بیام و وبلاگ علی رو اپ کنم از متون حلالیت میطلبم و فعلااااااااااااااااااااا خدا حافظ..

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ثمین
30 بهمن 90 18:30
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
مامانی شیما وحدیث
1 فروردین 91 3:06
آرزویم این است نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد . . . نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز . . . و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را می خواهد . . . و به لبخند تو از خویش رها می گردد . . . و تو را دوست بدارد به همان اندازه که دلت می خواهد ............................... هرروزتان نوروز نوروزتان پیروز با آخرین پست سال به روزم ومنتظر جضورسبزت
مامانی شیما وحدیث
10 خرداد 91 0:53
کجایی پ مونا جون خیلی خیلی کم پیدا شدی ها ؟ یادت باشه که هم عکسای تولدو نذاشتی و هم پست کربلا مونده ؟ تویادت بره ما که یادمون نمیره