بزرگ مرد کوچولوی من

بی تو هر گز همسررررررررررررررررررررررررم.............

1390/9/3 20:42
نویسنده : مونا
440 بازدید
اشتراک گذاری

همسر عزیز ومهربانم مدتهاست که نتوانسته ام در خانه مجازی پسرمون باهات درد دل کنم و بهت بگم چقدر دوست دارم و بادیدن این همه خستگیهات برای ما واقعا دلم به درد میااااااااااااد...ولی چکار کنم که مرد هستی و دوست داری کمترین کمبودی نداشته باشیم..........روزها به تندی برق وباد درحال سپری شدنه و پسرمون هم داره یواش یواش مرد میشههههههه........الان که برات مینویسم برف شدیدی در حال باریدنه ............وچون من میدونم هر دومون عاشق برف هستیم این عکس برفی ومتن زیبا روتقدیم تو میکنم.............

این کلام حرف آخر من است : بدون تو هرگز!

این عشق تو سرپناه آخر من است ، و این دوست داشتنت ، تنها امید بودن من است…

بدون تو حرفی برای گفتن نیست به جز یک کلام : آن هم کلام آخر : خدانگهدار زندگی!

بدون تو جایی برای ماندن نیست و هیچ راهی برای زنده بودن نیست….

چشم به راه تو میباشم در این جاده زندگی ، با پاهای خسته و دلی پر از امید!

وقتی غروب می شود و تو نمی آیی دلم پر از خون می شود و چشمهایم پر از اشک…

باز به انتظار طلوع و آمدنت مینشینم ، دلم میخواهد آن لحظه

همچو خورشید در آسمان قلبم طلوع کنی ….

ای وای از فردا… و وای از آن روزی که آسمان ابری و دلگرفته باشد ….

آن زمان خورشیدی در آسمان نیست ، و باز باید به انتظارت نشست ….

نشست و گریست با همان دل پر از خون ، با آن پاهای خسته و قلبی شکسته….

این کلام حرف آخر من است : بدون تو هرگز!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)