بزرگ مرد کوچولوی من

عید قربان مبارککککککککککک...

1390/8/15 17:13
نویسنده : مونا
423 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.....اومدم عید قربان رو به تموم دوستای گلم تبریک بگم....بخصوص به همسرم و پسرم علی.....پسرم عید مبارک....ایشالله حاجی بشی خودم بیام پلوت رو دم کنم!!!!!!!!

و فدیناه بذبح عظیم» .... و اینگونه خدا خواست قربانی تا عاشورا به تأخیر افتاد....

 

 

عید قربان ، پر شکوهترین ایثار و زیباترین جلوه ی تعبد در برابر خالق یکتا بر شما مبارک

 

 

همزمان با عید قربان دلت را قربانی محبت ،عشق ،صمیمیت و مهربانی من کن

 

 

عید سعید قربان ، جشن «تقرب» عاشقان حق مبارك

 

 

همزمان با عید قربان دلت را قربانی محبت ،عشق ،صمیمیت و مهربانی من کن

 

 

روز اوج بندگی و تجلی ایثار ابراهیمی مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرا
15 آبان 90 21:03
عیدتون مبارک دوستان جدید ومهربونم با اجازتون لینک شدین
سارا
18 آبان 90 2:21
سلاااااااااااااااام علی جونم عیدت مبارک باشه گل پسر به قول مامانت انشاالله حاجی بشی ..............