بزرگ مرد کوچولوی من

وای که چه مامان تنبلی دارم.............هههههههه

1390/3/27 16:39
نویسنده : مونا
366 بازدید
اشتراک گذاری

مامان خانمی مااااااااااااااااااااااااااا

مامان خانمی یه ماهی میشه برام ننوشتی هاااااااااااااا...........من که سر در نمیار م....ماشالله این مامان ما اینقدر خوش گذرون تشریف داره کهههههههه نگو......فقط وقت نمیکنه بیاد و وبلاگم رو اپ کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

niniweblog.com

البته حق داره...اونقدر خرابکاری میکنم که بیچار ه همیشه در حال جمع وجور کردن کارای منه.....

صبح هم چشمامو باز نکرده میگم مامان امروز کجا  بریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

niniweblog.com

منو میبره خونه انا وبابایی و خودش با خاله شیرین میره دنبال خرید وبازار...........این خریدهای مامان مونا هیچ وقت تمومی نداره..........................

niniweblog.com

دیروز هم ٢٦ خرداد روز مرد وپدر بود................................بابا جون روزت مبارک...بووووووووووس

چهارشنبه......................................

niniweblog.com

چهارشنبه رفتیم خونه انا و بابایی............تا روز پدر رو جشن بگیریم.........هوراااااااااااا.......

طبق معمول دخمل خاله های نازم هم اونجا بودن............غلاله(غزاله) وبهاره............

niniweblog.com

حالا بازی نکن...پس کی بازی کن................یه عالمه با بهاره خاله بازی کردم.........تاب بازی........بدو بدو..............نهار انا برامون ماکارونی پخته بود.....جاتون خالی...............

niniweblog.com

شبم حیاط خونه بابایی و اب و جارو کردن مامان وخاله جون..............نشستیم. شام حیاط......بابایی کاباب درست کرد.....................به به چه خوشمزه بوووووووووووود....شبم کادو ها رو دادیم یه علمه بابایی رو بوس کردیم ساعت ١ اومدیم خووووووووووووووووونه.......

niniweblog.com

وای عجب خوابم میییییییییییییییییییاد.................شب بدر(بخیر)

niniweblog.com

٥شنبهههههههههههه

امروزهم قراره بریم خونه اقاجون و مامانی.................................

خونه اونا ده تا نوه دور هم جمع میشن.............عجب بازار شامی میشه....هههههههه

niniweblog.com

تا دلتون بخواد اونجا بازی کردم وهندونه خوردم.................شبم اونقدرز عمو یونس خندونده بود منو جیش کردم تو بغلش........................هی میگم عمو قلقلکم ندههههههههه.....ابروم رفت.....

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)