بزرگ مرد کوچولوی من

دوباره امد بهمن ماه و تولد مردان بهمنی من!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1391/11/1 20:15
نویسنده : مونا
1,173 بازدید
اشتراک گذاری

تولدتون مبارک....همسرمهربونم و علی کوچولوی من..........

همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است

چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان

فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک

در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک

در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم

و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم

آغاز بودنت مبارک

این چندمین تولد توست؟

و چندمین انبساط مجدد کائنات؟

این چندمین بارخلقت است؟

و چندمین انفجار سکوت؟

چندمین لبخند آفرینش؟

خورشید را چندمین بار است که میبینی؟

و پروانه ساعتها چندمین بار است که میچرخد؟

و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمیخیزد؟

چندمین بار است که مجدداً نفس میکشی؟

چندمین دم!؟

چندمین آن!؟

آه که تو چقدر خوشبختی!

و جهان چه پرغوغاست

که بینهایتمین تولد تو را جشن میگیرد . . .

منبع:m0ri.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سونیا
2 بهمن 91 16:16
به تولد دو تا مررررد مبارکه عزبزم ایشالله سایه همسرت همیشه بااالا سر تو و علی باسه و وزهای خوب و خوش با هم داشته باشین علی هم خدا زیر سایه شما و امام حسین حفظ کنه و ایشالله خبر دامادی و قبولی دکتراش و اینجل بنویس
مامان حسین جون
21 بهمن 91 10:00
سلام تبریک میگم تولد علی جونو بهتون ایشالله 120ساله بشه



مرسی عزیزم..ممنونم که به یادمون بودید........بوووووووووووووووووووس